Zarabiaj przez internet

poniedziałek, 2 marca 2015

Przygoda życia, jeszcze 1,5 roku

Marzy nam się gorąca Hiszpania, codziennie studiuje ich klimat, życie, politykę,  wszystko by być przygotowana na nowe życie. Taki mamy plan,  wyjechać tam,  kto nie ryzykuje-nie żyje,  a my chcemy żyć właśnie tam,  czeka mnie tylko praca i skończenie szkoły,  odłożyć kasę i wyruszyć.  Najpierw Holandia,  tam czeka na nas dwójka znajomych którzy także chcą poznać inne życie.  Po drodze Francja (jeśli dobrze zaoszczędzimy to może i Włochy).  No i piękna Hiszpania.
Ale zacznijmy od początku,  dlaczego akurat takie życie wybraliśmy.
Jak każdego z nas wkurza to co dzieje się w Polsce, dużo młodych osób wyjeżdża w poszukiwaniu normalnego życia. U nad dochodzi jeszcze chęć poznawania świata, nie chcemy całe życie siedzieć w Polsce i w wakacje wyjeżdżać tylko nad wodę bo tylko na to nas stać,  ale zaciskowy pas, zaczynamy zbierać na nowe życie,  wiadomo będzie ciężko ale z myślą ta na co zostaną przeznaczone te pieniądze,  czyli na nowe życie,  aż chce się odkładać nawet i wszystko co się zarobi.
Początkowo myśleliśmy o Anglii,  prosta rzecz,  dużo Polaków i proste zycie( nie zwracając uwagi na początki) ślę nasze marzenia były silniejsze,  ciepłe kraje,  piękne wody i widoki,  i podróż która nas czeka,  wtedy stwierdziliśmy ze to jest to. Nie można siedzieć i narzekać, podążać za marzeniami to nasz cel.  Ohh nie mogę się doczekać,  już zaczęłam się uczyć hiszpańskiego,  narazie to parę słów ale do wyjazdu będę mogła już coś wydusic choćby na zakupach czy restauracji, i powiem wam ze język ten jest przyjemny do nauki,  jeśli komuś naprawdę podoba się ten język nie będzie miał problemów z nauką. Kiedy będziemy wyjeżdżać powstanie nasz nowy blog,  wszystko będziemy opisywać i wstawiać zdjęcia,  ale jeszcze musicie poczekać,  mnie z tego powodu smutno,  ale miejmy nadzieję że szybko zleci :)

Czy to nie piękny widok? 

Jedynie jeszcze co trzeba zrobić to wyrobienie paszportu i wyszukanie pracy za pośrednictwem agencji. 
No na tyle z mojej strony,  trzymajcie się i trzymajcie kciuki :) 





czwartek, 12 lutego 2015

Tłusty czwartek.

No witajcie, dzisiaj tłusty czwartek, ludzie w sklepach o pączki się zabijają jak zwykle, a wy ile zjedliście ?

Przez ostatni tydzień byłam u chłopaka, przyjechał ich kuzyn z Norwegii ze swoją nową dziewczyną, alkohol lał się codziennie do tego doszły podwójne urodziny, właśnie tego ich kuzyna oraz teścia. Jak zwykle na stolę pełno jedzenia i wódki, a co jest najgorsze zamiast umierać na kaca to umierałam z przeziębienia, można by rzec że przeziębienie to nic takiego, katar kaszel ale żyć możesz, ale tym razem przegiął ;o dalej się leczę no ale jest już lepiej.
Jutro jakiś trip z moim, cały czas siedzimy w domu także w końcu trzeba by się gdzieś ruszyć ;)
Hmm jutro piątek 13, ktoś jest przesądny ? ja akurat nie, ale nie lubię jednak gdy czarny kot przebiega mi drogę -.- .. W sumie kiedyś jechaliśmy  na koncert do pewnego pubu, zgubiliśmy się i ze cztery razy czarny kot przebiegł nam przed autem, chyba chciał nam powiedzieć że tutaj nie znajdziemy tego pubu, dzięki kocie ;D
Jutro oczekujcie posta na moim drugim blogu o Japonii, taki przedwczesny post na temat sobotniego dnia się tam pojawi ;)

Cierpię na bark mojego telefonu, zawsze mogłabym wstawić jakieś fajne zdjęcia czy pochwalić się czymś, a tymczasem muszę chodzić ze starym telefonem do którego nie mam nawet kabla USB :( a naprawa mojego kosztuję 300 zł ;oooo boże ja niedorajda ;/ no cóż trzeba wytrzymać, zarobić i naprawić bo tęsknie za nim.
Ale tym czasem coś z kamerki


Miłego wieczoru i smacznych pączków ;D

poniedziałek, 2 lutego 2015

Mamy ferie !

Hej kochani :) i jak mija wam pierwszy dzień ferii ? Ja jadę dzisiaj to mojego ukochanego, szykuję dla mnie prezent i nie mogę się doczekać aż go zobaczę ;D Miałam napisać o Marlilynie ale to jeszcze może poczekać ;p Pamiętajcie ! zapraszam na mojego drugiego bloga o Japonii, była tam również bardzo długa przerwa ale w tym tygodniu na pewno pojawi się kolejny post ;3

Ostatnio trafiłam na stronę społecznościową http://gifyo.com/Honamii/ macie też ? szkoda że gifów nie da się wstawiać na Facebooka, bardzo fajna sprawa xD uzależniające nawet bym powiedziała ;D

Właaaśnie a jak sylwester ? wiem że już trochę czasu minęło ale pochwalcie się swoimi przeżyciami :)
Ja byłam na domówce u mojego, było bardzo wesoło, dużo ludzi.. alee zamiast fajerwerek  mieliśmy duuże ognisko na dwa metry, po prostu spaliliśmy stary rok ;D miło wspominam ten dzień.
No nic czas iść coś ze sobą zrobić żebym mogła wyjść do ludzi i w między czasie poszukam weny na kolejny post, bardziej ciekawszy ;p
Także bawcie się ostrożnie i do zobaczenia ;D

poniedziałkowy poranek..

niedziela, 1 lutego 2015

Nowy album Marilyna Mansona.

No czeeeść wam ;3 Ożywiłam mój drugi blog o Japonii to czas ożywić i ten ;)
Komputer w miarę działa także można szaleć ( niestety bez gier :( )
Wczoraj i dzisiaj byłam w szkole, tak bardzo nudno.. Teraz w tygodniu będę czekać na telefon ponieważ złożyłam CV w sklepie z alkoholami, będzie rozmowa ale ciekawe czy praca ;p

Dzisiaj chciałabym podzielić się z wami moimi odczuciami na temat nowego albumu mojego wspaniałego Marilyna Mansona, ostatnio udało mi się złapać większość jego piosenek z nowego albumu 'The pale emperor', niestety nie wszystkie wyszły na youtube także musiałam poszukać na jednej ze stron z mp3, przesłuchałam prawię wszystkie i powiem wam że się rozpływam, to co stworzył to jest to co lubię najbardziej ! W następnym poście postaram się opisać więcej o moich emocjach gdy tylko uda mi się przesłuchać cały album.



Kończę mój skromny post jedną z najlepszych  piosenek jego albumu i czekajcie na dalszą część :)




poniedziałek, 6 października 2014

Jak dbać o włosy rozjaśniane.

Rozjaśniane włosów nie jest zbyt przyjemnym zabiegiem dla naszych włosów, ale czasem poświęcamy je takim zabiegom dla zmiany koloru włosów.
Napisze wam kilka porad jak dbać o nasze włosy po takim zabiegu.

Jeśli rozjaśniacie włosy po całości najlepiej dać im pare dni odpoczynku od ich mycia, jak zapewne wiecie szampony lubią wysuszać bardziej nasze włosy dlatego też polecam mycie metodą omo ( odżywka, szampon, odżywka)

Aby nie niszczyć ich zbyt po długości myjcie włosy szamponem tylko od skóry głowy, przy spłukiwaniu szampon i tak zmyje resztę brudu z długości włosa a one nie będą torturowane przez szampony.

Dobrym sposobem jest olejek argonowy, taki z apteki, możecie nałożyć go na noc i rano spłukać, lub jak ja to robię, wymieszać na ręku razem z maską i potrzymać kilka lub kilkanaście minut i spłukać letnią wodą.

Suszenie i prostowanie też mają zły wpływ na nasze włosy, ale czasem trzeba wysuszyć je suszarką tym bardziej teraz w takie zimne dni lub z pośpiechu do szkoły. A więc jak to robimy ?
Mokre jeszcze nie rozczesane włosy suszymy od góry tak aby ciepło z suszarki nie "dotykało" końcówek, Gdy już trochę się "rozczeszą" i będą wilgotne to można nałożyć na nie jeszcze jakiś olejek, rozczesać lekko szczotką ( od dołu do góry by ich kondycja była poprawiona a końcówki nie połamane ani rozdwojone) Dodam jeszcze że możecie użyć także spreju termoochronnego a także suszyć włosy chłodnym powietrzem.


Myślę że te podstawowe rady wam pomogą a jeśli coś ominęłam bądź macie jakieś pytania jeszcze to piszcie w komentarzach ;)

                        _______________________________________________________


Hejooo ;3

piątek, 26 września 2014

Wyzysk w polsce ;/

Każdy z was często zapewne chodzi na zakupy do Carrefour ja miałam "przyjemność" pracować tam w mojej okolicy, i powiem wam że nie polecam , wykorzystują młodych ludzi jak tylko potrafią i zbierasz ochrzan za każdym razem ( nie ważne że robisz to dobrze czy źle ) nie wiem jak można być tak wrednym człowiekiem. Teraz żeby młodzież znalazła pracę musi być albo niepełnosprawny albo robić na czarno ( no jest nie zbyt dobrą opcją )  no cóż takie życie, Nawet urząd pracy czasami nic wam nie da.
Marze w końcu o skończeniu kursów fryzjerskich, wtedy nie będę miała problemu z robotą, fryzjerek potrzebują wszędzie a robota ta to moja pasja.

Apropo fryzjerstwa, ostatnio na kursach na spontanie zrobiłam sobie boskie ombre <3 ;D


Jutro do szkoły, boska matematyka <3 jak ja jej nienawidzę ;D
Muszę wymyślić jakiś ciekawy temat na następny post bo trochę przynudzam xD Jakieś propozycje ?ogarnę coś, mam caaaaały dzień ;o

3majcie się ;*

piątek, 12 września 2014

Dawno nie było.

Witajcie kochani ;) po długiej przerwie powracam ;) mimo przerw raczej szybko tego bloga nie opuszczę ;D
Jak tam wakacje kochani ? ja długo nie mogłam się doczekać wyjazdu a teraz lata nawet nie czuć ;( ale wakacje udane, oczywiście piękna atmosfera na Woodstocku, gdzie udało mi się spotkać naszą znaną i lubianą blogerkę Zrujnowaną, niestety było za późno żeby po prosić ją o chociażby wspólnę zdjęcie. No i muszę przyznać że Lech (piwo) zrobił bardzo genialną imprezę w wiosce piwnej, naprawdę kto nie był na woodtocku niech zbiera się na przyszły rok bo ta na prawdę nie jest tak straszny jak go malują, jest tam bosko !!


Widok ze sceny głównej musi być piękny, a to dopiero małe ujęcie ludzi w porównaniu z tym co tam się dzieje.


Później przyszedł czas na wycieczkę nad morze. Było tam pięęęęknie, te statki, falę podczas kąpieli, poczułam się jak dziecko, w ogóle nie chciałam wyjść z wody xD 
Spędziliśmy czas bardzo mile. Aleeee nie polecam jechać z 4 kobietami, czasami podczas wyjścia na miasto czy na plażę trzeba było czekać caaały dzień ;o .. Polecam pole kempingowe "Lazurowe Pole" we Władysławowie, Fajne miejsce lecz uprzedzam dobre dla relaksu, Jeśli chodzi o nocne życie Łeba bardzo mi się spodobała ( taki mały przystanek podczas podróży do domku)

No ogólnie było super ! 


No i patrzcie jakie piękne stworzenia spotkaliśmy po drodze na latarnie ;3


A jak by tego było mało mamy nowego domownika ;)
Oto Edi ! 

Wesoły farfocel który nie daje spokojnie spać mojemu kotu ;p

Ogólnie wakacje bardzo udane, a dzisiaj z kolei byłam pierwszy dzień w pracy ! Mam nadzieje że zostanę tam na dłużej bo jednak zależy mi na jakiej kolwiek pracy. No a jutro zaczynamy szkołę ;) to będą ciężkie miesiące tym bardziej że cały tydzień od poniedziałku do niedzieli ( praca-szkoła ) no ale jaaa nie dam raady ;p Damy rade nie ? ;D

Dobra koniec moich wypocin, mam nadzieję że też super spędziliście wakacje a teraz życzę wam dobrego weekendu ;D

oyasumi nasai ;3 <dobranoc> 



wtorek, 8 lipca 2014

Witajcie kochani !

Wybaczcie że tak rzadko piszę ;p

Niedawno wróciłam do dawnego koloru, znów jestem ruda ;D
Kupiłam sobie farbę z Garnier . Miedziany blond


Jestem zadowolona z efektu a efekt rozjaśniania nie zniszczył tak moich włosów jak się tego spodziewałam. ;)

___________________________________________

Wakacje są, jakieś plany ?
Ja już odliczam do wyjazdu, jeszcze 18 dni ;D najpierw Woodstock a później nad morze do Władysławowa ;)
nie mogę się doczekać ;33



środa, 11 czerwca 2014

Nadchodzą wakacje ;D

Witaaajcie.. ohh dawno mnie tu nie było ;o
Ale to nie znaczy że opuściłam to miejsce ;D

Wakacje się zbliżają pewnie już macie pewne plany ;D ja wybieram się na Woodstock oraz nad może ;3
Teraz mamy taką małą namiastkę można, jeździmy nad wodę, już się trochę opaliłam z czego jestem zadowolona, może w końcu spełni się moje marzenie "na czekoladkę" ;D


Żyć nie umierać ;D


Za to misiek pochłania książkę ;)

Bardzo lubię to miejsce, ale musieli chyba spuścić wodę w jeziorze bo tak trochę jej mniej było ;o 

                                 ___________________________________________

Z racji tego że bikini już się zakłada a niektóre z was narzekają na swoje fałdki polecam ćwiczenia z Mel B
Daje babka wycisk no ale wiadomo bez wycisku brak efektu ;3 Bardzo fajnie się z nią ćwiczy także korzystając z wolnego czasu można go trochę poświęcić ;)

ja osobiście robię brzusio, ale zamierzam jeszcze dołączyć pośladki ;)



Życzę powodzenia i udanych wakacji ;D

środa, 14 maja 2014

Sposób na loka ;3

Cześć wam, przepraszam że taka przerwa była.
Ogólnie się trochę pozmieniało, mam nadzieje że na lepsze.

Dzisiaj chciałabym pokazać wam parę trików na falę i loki ;)
Ja osobiście lubię wykorzystać jakiś sposób na loki, lecz bez mocnego lakieru mi się nawet ich nie opłaca kręcić ;( Nawet w deszczu mi się nie wywijają ;D to chyba ich jedyny plus -.-

No to zaczynamy ;)

1 sposób który nawet ja sprawdziłam jako pierwszy polega na zawinięciu włosów w "rulonik"
pozwolę użyczyć sobie filmiku ;)

<KLIK>

2 sposób to zawinięcie włosów na nawilżane chusteczki, zawijamy je podobnie jak na papiloty.


Zawijamy końcówki na chusteczkę ale moja propozycja to nie zawiązywać do skóry głowy ponieważ nie chodzi nam tu o efekt pudel ;D

Następny znany zapewne wam spodób, to sposób na opaskę ;)
pozwólcie że znowu posłużę się filmikiem


Można zawinąć je na noc, lub zrobić rano a do wieczora będziecie miały gotową fryzurę ;D

Ostatnio sposób jaki wam pokarzę to sposób na koszulkę, czyli bierzemy nie potrzebną tam koszulkę która leży wam w szafie i tniemy na kawałki, jest to sposób podobny do tego z chusteczkami także kawałki koszulki mogą być pocięte w paski.
Zawijamy tak samo jak w przypadku chusteczek, nie do samej głowy i zostawiamy na jakiś czas ;)

A później cieszymy się pięknymi lokami na imprezę, randkę, bądź wyjście ze znajomymi ;)

  

niedziela, 4 maja 2014

Majówkowy weekend.

Witam wszystkich po przerwie ;)
Jak spędziliście długi majowy weekend ? Ja spędziłam go jedząc grilla i pijąc piwo, czyli było git ;)

W środę jechaliśmy do kumpla na grilla, muszę przyznać że kucharz pokładowy robi zarąbisty sos czosnkowy <mmm pycha>


Jadąc na grilla zdobyłam Arizonę, pierwszy raz ją piłam szczerze mówiąc i jest nawet dobra, jak taka domowa herbatka, tylko że ostudzona ;p

*****

Czwartek spędziliśmy na leniuchowaniu w altanie, facetów wzięło na ozdobienie altany..podkładkami ;)


mała cząstka ich twórczości xD

*****

Piątek znowu odwiedziłam z rodzicami piękny Kraków ;)







Łapy Bogusława Lindy ;)


Było ich więcej, ale jakoś tak nie wpadłam wcześniej na to żeby im cyknąć fotę, za bardzo byłam zapatrzona w te cuda ;D


Po małym zwiedzaniu czas na kawę na Krakowskim rynku ;)

Oraz na małe pamiątki takie jak:
słodkie kolczyki ;3

I pacyfkowa bransoletka ;)

*****


No i oczywiście sobota !
Impreza na stadionie, Grubson i Luxtorpeda.
Bardzo podobał mi się Grubson, potrafi rozbudzić nawet ludzi na krzesłach mimo niestety nie udanej pogody ;p
Takie tam nie wyraźne z oddali pod dachem ;p

Mam nadzieję że wy też weekend wykorzystaliście jak można było ;)