Zarabiaj przez internet

czwartek, 24 kwietnia 2014

Dzieciństwo- kiedyś i teraz.

Nie raz sobie siedzie z Michałem i rozmawiamy na temat dzisiejszych dzieci. I tak szczerze mówiąc powoli mnie to zaczyna przerażać, szóstoklasiści chcą zaszpanować i palą fajki po kontach, dziewczyny w wieku 14-16 zachodzą w ciąże, w większości mózg dzieci należy do gier komputerowych. Gdzie dzieci które wychodzą pod blok ze skakanką, autkami i pokemonami z laysów ?
Mam brata, ma 11 lat, i zbytnio nie lubi żegnać się z gra komputerową, lecz jest jeszcze ten pozytyw że jeśli jest ktoś z kolegów czy koleżanek na dworze to wyjdzie, ale co robią teraz dzieci ? Nie mają żadnych możliwości.. pfff mają, ale nawet ich nie poznały, kiedyś patyki w kształcie pistoletu szły w ruch, a teraz telefony komórkowe "patrz jaką mam fajną nutę"
Czy w też to zauważyliście ?
powiem szczerze ja miałam piękne dzieciństwo, zapewne jak większość was i chętnie bym tam wróciła ;3
Gotowałam zupy z trawą, kluski z błota, dużo jeździłam na rowerze i kochałam taplać się w baseniku ;3

Parę rzeczy które z pewnością pamiętacie :)





Gumy Turbo, szczerze mówiąc jakoś mi nigdy nie smakowały ale i tak je zawsze kupowałam ;) 






 


Karteczki, zapewne każda z was je zbierała, miałam ich mnóstwo, teraz nawet nie wiem gdzie one się podziewają.. "Świecąca za dwie z księżniczkami" xD









Poookemony, uwielbiaaałam w nie grać ;3
Pamiętam jaki był szał jak weszły metalowe pokemony, też miałam je multum, teraz z kilkanaście leży u brata w pokoju.









Tamagotchi ;3
Niestety czasami zapominałam go nakarmić ;o














Uwielbiałam chodzić do sklepu zawsze właśnie po chipsy z pokemonami i na lody, codziennie byłam w nim po parę razy.. Biedny portfel mamy ;o






Chłopaki w podstawówce zawsze kupowali tego dużo i 'zakładali się' kto dłużej wytrzyma -.- rajciu
Ja po prostu lubiłam je żuć, takie kwaaaścne ;3






Jejku mogłabym tak wymieniać i wymieniać ale to by chyba zajęło trochę ;)

A wy czym się bawiliście ? pochwalcie się ;3

12 komentarzy:

  1. zgadzam się,teraz dzieci całkiem inaczej spędzają czas,niż my parę lat temu,
    jejku pamiętam te karteczki i gumy i nawet to tamagotchi,u mnie jeszcze był okres,że cała podstawówka robiła breloczki z kolorowych żyłek <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieci teraz są za bardzorozpieszcona, małe dzieci mają już tablety i takie rzeczy. Nie znają tego co było dawniej te wszystkie gry, zabawy.. Skakanka, hula-hop, klasy :) wspaniałe dzieciństwo<3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post ! Pamiętam te rzeczy ... xD zapraszam
    http://nussy99.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post! Najbardziej przypomniałam sobie karteczki, do dziś schowane są gdzięś segregatorze :D
    Obserwuję!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko pamiętam te wymiany karteczkami. Haha nadal mam segregator pełen ich, szkoda mi go wyrzucić ;<

    Mój blog <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. karteczki u mnie ciągle stoją i nie dam ich wyrzucić :D a shocki jem czasem do tej pory haha ;))
    świetny post ;)

    http://passionsofcolourday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mnie przeraża to tempo i ten kierunek w którym zmierza świat..
    nataliaasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny post, niektóre rzeczy znam, ja w dzieciństwie oglądałam teletubisie ;D

    http://madeline-photo.blogspot.com/
    Jeśli ci się spodoba zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog :) podoba mi się ♥
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/04/la-la-la.html
    nowa notka! zapraszam na bloga, każdy komentarz i obserwowanie będzie odwzajemnione. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja przyznam, że dalej jestem dzieckiem bo uwielbiam farbujące lody, kwaśne cuksy, a z basenu mogę całymi dniami nie wychodzić. Ale jak byłam mała to też zbierałam karteczki. Miałam aż dwa segregatory bo mi się nie mieściły. :)
    http://beautifulprincesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uważam ze my mieliśmy o wiele lepsze dziecinstwo. Nasze zycie toczylo się glownie na dworze a teraz ? Teraz dzieci od najmlodszych lat sięgają po gry komputerowe.
    Pamiętam te gumy, karteczki itp Wszystko. Mam te karteczki jeszcze w domy i nie tylko ! Jakoś nie umiem wyrzucix tych rzeczy


    http://www.feelingsdonotplay.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń