Zarabiaj przez internet

czwartek, 10 kwietnia 2014

Miętowe paznokcie.

Dzisiaj  niestety nudny dzień i pogoda dalej nieprzyjemna :( Chłopak pomaga kuzynce w przeprowadzce, obecnie robią jeszcze zakupy do jej domu a później idzie do pracy :( miał wpaść no ale cóż, chyba się nie wyrobi. Wczoraj za to byliśmy u jego babci farbować jej włosy, potem także na zakupy i o 20 byliśmy w domku, zobaczyliśmy sobie film (choć i tak nie do końca bo jechałam do domku) i jakoś to zleciało.
Także na pociechę pomalowałam sobie paznokcie na mietowo ;3 ostatnio choruję na ten kolor, jest śliczny ;D


Po za trym chciałam wam pokazać mały trik na bielsze paznokcie.

Potrzebne tam będzie tylko pasta i szczoteczka.


Na nawilżoną szczotkę dajemy odrobinę pasty po czym "pastujemy" paznokcie na stronie zewnętrznej jak i pod paznokciem.


<  przed .. po >
                                                            


                                  
Oczywiście na efekcie końcowym użyłam jeszcze akurat odżywki 8w1 ale możecie użyć zwykłego bezbarwnego lakieru dla ładnego efektu :)


Co do miętusa, lakier bardzo fajny lecz trzeba nałożyć 2 warstwy aby uzyskać ładny efekt, ale ogólnie polecam,  jest śliczny i nawet szybko schnie ;)



                          

13 komentarzy:

  1. Na naszym blogu pisałaś, że obserwujesz. Jednak tej obserwacji nie widać...
    www.stylemysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przykro mi ale sprawdzałam przed chwilą z obydwóch blogów i obserwuję

      Usuń
  2. Super pomysł,słyszałam już kiedyś o nim i bardzo przydatny:)
    zapraszam do obserwowania i komentowania
    http://witajwmoimiswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super piszesz :)
    http://mojemarzeni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post :* Z wielkim zainteresowaniem czyta się twojego bloga ;3
    Zapraszamy do nas ;* Za obserwację odwdzięczamy się :*
    http://thisisourworld11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. masz śliczne paznokcie :)

    Wspólna obserwacja? Zacznij :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz śliczne pazurki *o*
    Zapraszam: http://me-and-the-little-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie tu, będę częściej wpadać! :)
    Klikniesz w link od bluzki z najnowszego posta? Proszę! <3
    + Obserwujemy? (zacznij, ja na pewno się odwdzięczę)
    paula-paulka.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też lubię kolor miętowy. :)
    Śliczne paznokcie. *.*


    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super kolor lakieru :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam,kocham kolor miętowy *-*
    Świetny trik,spróbuję go dzisiaj na swoich paznokciach :P

    iska-iskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba kolor lakieru, a sam trik niedługo przetestuję (:

    luvkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Boski kolor lakieru :)

    Bardzo podoba mi się Twój blog. Masz ochotę na wspólna obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń