Zarabiaj przez internet

czwartek, 17 kwietnia 2014

Moje pociechy.

Dzisiaj już w końcu wyszło słoneczko, także jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa :)
Gruntowne porządki już mi uszami wychodzą a jeszcze musiałam zapylać dzisiaj do urzędu pracy który blisko nie jest, ani busa, ani auta.. nogi mi nie powiem gdzie wchodzą no ale żyję ;p

Chciałam wam dzisiaj przedstawić moje pociechy :)


Oskarek ;3 ( pers królewski ) uwielbia wygrzewać się na balkonie, spać na moim łóżku, jeść, psocić i nie za bardzo lubi być głaskany, a jedyne miejsce gdzie mogę go głaskać to między uszkami :)


Marilyn (ruda) i Shiva ( szara ) ( chomiczki syryjskie ) ;) obecnie mieszkają u mojego chłopaka, zamieszkały tam od zeszłego miesiąca jako małe kuleczki, powoli się oswajają, a chyba najbardziej Shiva ponieważ Marilyn jest jak mój kotecek, uwielbia spać ( rudę stworzenia są dziwne xD ) oczywiście z racji tego że są to zwierzątka nocne to Shiva zazwyczaj całą noc spędza w kołowrotku.

Kocham te pysiolki ;3

Pozdrawiam ;)

17 komentarzy:

  1. jejku ale kochane,prześliczne zwierzątka <3
    u mnie też już nareszcie lepsza pogoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oskarek jest piękny :))

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie slodziutkie! ;)

    Zapraszam na mojego bloga, bedzie mi niezmiernie milo jezeli skomentujesz najnowszy post :)
    http://jagu-jaguu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie te zwierzaczki :)
    Obserwuj i liczę na rewanż.
    U mnie nowy post. Wpadniesz i skomentujesz? ;)
    paulaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kotek <3
    olaani.blogspot.com --- robię też designy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki kotek *o*

    forever-just-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale pieknosci <3
    Zostaw u mnie swój komentarz i obserwację, odwdzięczę się za wszystko!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. kot jest przecudny! :D

    klikniesz w banery? daj znać, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  9. kociak przeuroczy!!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziaki! <3 Kotek piękny :)
    Pozdrawiamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ale kochane zwierzaki <3 !!!
    aliswish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodziaki <3
    http://me-and-the-little-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze ♥

    samiskaaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Boziu jaki ten Twój kicuś jest śliczny, piękną ma sierść. Kocham koty sama mam jednego z tym, że lubi być głaskana tylko wtedy, gdy ma na to ochotę ale jako właścicielka Oskarka powinnaś wiedzieć najlepiej o tym jakie wybredne są te stworzenia ;) Życzę Wesołych Świąt i zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)
    http://dazzlexme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hehe, słodkie zwierzaki. ^^
    Też kiedyś miałam chomika, dzisiaj jestem szczęśliwą posiadaczką świnki morskiej.
    Kotek jest po prostu cudny, wesołych świąt ! :)

    http://alice-in-wonderlaand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kociak jest śliczny:)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń