Zarabiaj przez internet

wtorek, 8 kwietnia 2014

Na początek.

Jestem Dominika :) konkretnie przedstawiać się chyba nie muszę ;p wystarczy wejść na mojego drugiego bloga o Japonii :)
Co do bloga tutaj, czyli wszystko co kręci się wokół mnie ;p ciekawostki jakie odkryłam, itd ;p

Ale przejdźmy już od razu do rzeczy ;D

Niedawno byłam z chłopakiem w żarach po autko, pogoda nie była zbyt przyjemna bo po połowie drogi autostradą robiło się coraz zimniej, w żarach był kompletny mróz ;/ także stwierdziłam że cieszę się że mieszkam na śląsku, tutaj było o wiele cieplej ;D Gdy dotarliśmy do celu Michał od razu wskoczył na jazdę próbną która skończyła się powodzeniem, wszystko w stanie idealnym jedynie co to trzeba zagospodarować środek :)

Samochodzik ten został kupiony z myślą o woodstock'u (a po za tym Michał zawsze marzył o ogórku), jednak namioty nie są zbyt komfortowe a tym bardziej pomięte ciuchy w walizce i wielki w niej chaos ;D ale mają również swój klimat, pierwsze dwa woodstock'i również spaliśmy w namiotach ale dopiero na drugim wzięliśmy do środka dmuchany materac, bynajmniej nas nie zalało podczas deszczu :)
Także teraz odliczamy do kolejnego a zostało  113 dni ;3

a tak po za tym o to on


Jak na początek to tyle, miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz