Zarabiaj przez internet

środa, 9 kwietnia 2014

Najlepsza książka ever.

Witam kochani :)

Dzień wczorajszy minął bardzo nudno i bardzo deszczowo ;( nie lubię deszczu, no ale raz na jakiś czas może sobie popadać, zawsze jest takie świeże powietrze po deszcze ;3


A co do notatki, czytaliście książkę "Igrzyska Śmierci" ? ja przeczytałam wszystkie trzy części i czekam jeszcze na premierę filmu "Kosogłosa" ;D



Daa daa.. żałuję że już się skończyło ;(

Powiem szczerze że nie wiedziałam że kiedy kolwiek mnie książka pochłonie bo ogólnie rzadko czytałam, a Igrzyska zawładnęły mną, tylko czekałam na kolejny moment aż znowu zacznę czytać, choć z drugiej strony jest niebezpieczna bo spóźniałam się czasem na spotkania bo się zaczytałam a później miałam mało czasu by się wyszykować, ale dałam radę ;D 
Jeśli ktoś nie czytał bardzo polecam, a jeśli ktoś czytał niech powie jakie ma odczucia ? ;)

Bardzo chciałabym taką bransoletkę ;3


Tatuaż ;)


Zegareek ;D


Piękny naszyjnik ;)


"Niech los wam sprzyja !"
"-Kochasz mnie, prawda czy fałsz ?
Odpowiadam
-Prawda "   



Taka tam oto mała seria kosogłosów ;)

A wy macie swojego kosogłosa ? jeśli tak pochwalcie się w komentarzu ;)


Pozdrawiam i miłego dnia ;3






10 komentarzy:

  1. Nie czytałam tej książki, ale oglądałam film i również jestem zachwycona. Bardzo podoba mi się zegarek :).
    Pozdrawiam + obserwuję. No i zapraszam do mnie: kobiety-przodem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, to raczej nie moje klimaty. Nigdy nie ciągnęło mnie do Igrzysk, a nawet do czytania ;//
    Dziękuję za obserwację. Ja już obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog, fajne zdjęcia :)
    Może obserwacja za obserwacje?
    zacznij a ja odwdzięczę się jak najszybciej.
    n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam film- był rewelacyjny!
    Zabiorę się za czytanie książki :)

    Zapraszam - jeśli Ci się spodoba zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę :)
    www.seeelow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia. Wpadniesz do nas i poklikasz w linki i banery? Może też zaobserwujesz na pewno się odwdzięczymy :)
    http://nutka-and-ludka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam i oglądałam :D Książki świetne, film z resztą też i już z zniecierpliwieniem czekam na kolejną część :) Bransoletka jest śliczna ^^
    Obserwuję :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ozdoby :)
    U nas są jedynie bransoletki:
    http://bransoletki-z-mulin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne *.* Mam dokładnie taki sam zegarek, jedyne, co się w nich różni, to ten kosogłos. A książki wszystkie przeczytałam
    Obserwuję i zapraszam
    www.stylemysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam igrzyska! Na prawdę kocham te książki i filmy.
    możesz kliknąć w linki od choies? to dla mnie bardzo ważne http://neelly-blog.blogspot.com/2014/04/wish-list-choiescom.html

    OdpowiedzUsuń