Zarabiaj przez internet

piątek, 18 kwietnia 2014

Piątkowa nuda.

Witajcie w ten trochę deszczowy wieczór ( zazdroszczę jeśli u was jest inaczej ;D )
Dzisiejszy dzień spędziłam w domku baardzo się nudząc i jedząc lody ;3
Przyjaciółka namówiła mnie na wypad na działkę bo zachciało jej się świeżego powietrza, w takim razie okey i tak nie miałam dzisiaj zbytnio planów a po za tym pogoda jeszcze jako tako była, no po za tymi deszczowymi chmurkami które nam mówiły "siedźcie w domu" , no i stało się, po 10 minutach posiadówki zaczęło padać, no nie szkodzi, dopiłam piwko, zjadłam sałatkę warzywną i chłopak po pracy zawiózł mnie do domku. I co ? ma teraz swoje świeże powietrze ;D

___________________________________________________________


Cosik z serii 'Kosogłosa' .. chcem to ;3



Bardzo podoba mi się ten pomysł, coś tak myślę że jak będę za swoim zagości to na ścianie w sypialni ;3

_________________________________________________


Taka tam se ja z przed paru tygodni ;3 .. jak myślicie zapuścić grzywkę ? bo mam dylemat ;p



Miłego wieczorku :)

5 komentarzy:

  1. taka grzywka jaką masz jest ok!
    Ja już obserwuje ciebie jeżeli ci się podoba mój blog to zaobserwuj i napisz komentarz a ja na pewno się odwdzięczę :)
    become-wait.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna grzyweczka, a od piwka brzuszek rośnie :)


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna obudowa :) mam prośbę - klikniesz u mnie w baner choies lub podlinkowany napis choies w poście? będę wdzięczna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie ci w grzywce <3 Ten drugi obrazeczek , pomysł jest super !:))

    Pozdrawiam :3
    http://natlok-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna obudowa <3
    Zapraszam: http://me-and-the-little-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń