Zarabiaj przez internet

wtorek, 8 kwietnia 2014

Pomysł na bransoletkę.

Z tej dzisiejszej nudy, przeglądając sobie internet znalazłam bardzo fajny pomysł na bransoletkę z...sznurówki ;D



Bardzo fajny, efektowny pomysł, a po za tym strasznie podoba mi się jej kolorek ;3
Kiedyś też miałam okazję zrobić sobie bransoletkę i wyszło mi o to takie cuś


Kuleczki z kolczyka ( był bardzo piękny ale i tak drugiego gdzieś zgubiłam :( ) plus rzemyczki :) był trochę problem żeby kuleczki były odpowiednio umiejscowione ale dałam radę ;D


______________________________________________________

'w pośród własnych róż, jak chwast..'





1 komentarz:

  1. Takie bransoletki najbardziej lubie, bo sama takie robię :)
    Zapraszam do siebie byś zobaczyła moje :)
    sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń