Zarabiaj przez internet

wtorek, 22 kwietnia 2014

Święta, święta i po świętach.

Witajcie kochani po świętach ;) jak wam minęły ? Mi dobrze.. W niedziele rodzinne śniadanko i obiadek i po 16 przyjechał po mnie mój Michał i pojechaliśmy do niego, tam spędziłam dwa dni ( no jakoś tak mi się zasiedziało ^^ ) dzisiaj rano jak jechał do pracy to mnie przywiózł :)
Najchętniej usiadłabym z nim w ogrodzie za domem, tam jest tak milusio ;3 Idealne miejsce także na jakieś parę ładnych fotek, muszę kiedy to wykorzystać ;D



Pyszne ciacha <mniami> ten z orzechami to mój ulubiony ;3
a drugi to Princepolo ;)


Czekoladowe jajeczka ;3 są pyszne ;D


Taki tam nasz skromny kącik świąteczny ;)


Miłego dzionka ;3



9 komentarzy:

  1. Mniam... Ciasto... :p Dodałam cię do obserwowoanych. Zapraszam do siebie. http://blogkunegundy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie to dobrze ze po siwtach :) czas diete zaczac :D :D
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/04/miranda-kerr-style.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam każde święta. Te są takie lekkie, ale rodzinne. Niestety czuję te 3 kg więcej :(

    Co powiesz na wspólną obserwacje? Ja już i czekam na uczciwy rewanż.
    red-apple-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. smakowicie wyglądają te ciasta :)
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi strasznie szybko minęły te święta ;**
    apetyczne ciastka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. mi bardzo aktywnie :) Bardzo fajne zdjęcia. Bardzo podoba mi sie design :) świetny blog

    obserwuję i byłoby mi bardzo miło, gdybyś także mnie zaobserwowała-jeśli ci się spodoba ;)
    zapraszam:
    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze że Święta minęły nie lubię ich


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi święta minęły dobrze, miło spędzić czas z rodziną.
    O jeju.... te ciasta wyglądają pysznie, te orzechowe też bym z chęcią zjadła ;)

    alice-in-wonderlaand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj ja też uwielbiam orzechowca! :)

    Nowy post! http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń