Zarabiaj przez internet

niedziela, 4 maja 2014

Majówkowy weekend.

Witam wszystkich po przerwie ;)
Jak spędziliście długi majowy weekend ? Ja spędziłam go jedząc grilla i pijąc piwo, czyli było git ;)

W środę jechaliśmy do kumpla na grilla, muszę przyznać że kucharz pokładowy robi zarąbisty sos czosnkowy <mmm pycha>


Jadąc na grilla zdobyłam Arizonę, pierwszy raz ją piłam szczerze mówiąc i jest nawet dobra, jak taka domowa herbatka, tylko że ostudzona ;p

*****

Czwartek spędziliśmy na leniuchowaniu w altanie, facetów wzięło na ozdobienie altany..podkładkami ;)


mała cząstka ich twórczości xD

*****

Piątek znowu odwiedziłam z rodzicami piękny Kraków ;)







Łapy Bogusława Lindy ;)


Było ich więcej, ale jakoś tak nie wpadłam wcześniej na to żeby im cyknąć fotę, za bardzo byłam zapatrzona w te cuda ;D


Po małym zwiedzaniu czas na kawę na Krakowskim rynku ;)

Oraz na małe pamiątki takie jak:
słodkie kolczyki ;3

I pacyfkowa bransoletka ;)

*****


No i oczywiście sobota !
Impreza na stadionie, Grubson i Luxtorpeda.
Bardzo podobał mi się Grubson, potrafi rozbudzić nawet ludzi na krzesłach mimo niestety nie udanej pogody ;p
Takie tam nie wyraźne z oddali pod dachem ;p

Mam nadzieję że wy też weekend wykorzystaliście jak można było ;)



11 komentarzy:

  1. Luxtorpeda ♥ To miałaś udaną majówkę ;D Ja swoją prawie całą przesiedziałam w domu :/ Fajne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bransoletka ♥♥♥♥
    http://smajlek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszcze koncertu Grubsona! zawzse chcialam sie wybrac. :( co do Arizony -dzis chcialam kupić, ale była tylko w większej butelce , nie puszce i nie wzięlam bo bałam się że mi nie zasmakuje. :d
    obserwuję, i bylabym wdzięczna gdybyś również zaobserwowała, każdy nowy czytelnik to dla mnie motywacja do dalszego pisania bo dopiero zaczynam :*
    zapraszam - > x1307.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też w maju wybieram się na GrubSona :)) ! Fajne majówkowe zdjęcia, pozdrawiam :) !

    www.martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcialabym byc kiedys w Krakowie. Ciesze sie ze majowle spedzilas super. Też mialam grila :)

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę , że świetnie spędziłaś wolny czas : ) . Fajne zdjęcia ...
    + Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku ! + lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie :)

    Obserwujemy? :)) Ty zacznij :)
    paulinaya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. tez bym sie wybrała do krakowa ;)
    www.allex096.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Arizona *_*
    fajne zdjęcia ;>
    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację Kraków jest piękny :)
    Zapraszam do mnie
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo miło spędziłaś weekend majowy pozazdrościć ;c ja osobiście siedziałam w domu i się nudziłam ;c
    zapraszam do siebie :)
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń