Zarabiaj przez internet

środa, 14 maja 2014

Sposób na loka ;3

Cześć wam, przepraszam że taka przerwa była.
Ogólnie się trochę pozmieniało, mam nadzieje że na lepsze.

Dzisiaj chciałabym pokazać wam parę trików na falę i loki ;)
Ja osobiście lubię wykorzystać jakiś sposób na loki, lecz bez mocnego lakieru mi się nawet ich nie opłaca kręcić ;( Nawet w deszczu mi się nie wywijają ;D to chyba ich jedyny plus -.-

No to zaczynamy ;)

1 sposób który nawet ja sprawdziłam jako pierwszy polega na zawinięciu włosów w "rulonik"
pozwolę użyczyć sobie filmiku ;)

<KLIK>

2 sposób to zawinięcie włosów na nawilżane chusteczki, zawijamy je podobnie jak na papiloty.


Zawijamy końcówki na chusteczkę ale moja propozycja to nie zawiązywać do skóry głowy ponieważ nie chodzi nam tu o efekt pudel ;D

Następny znany zapewne wam spodób, to sposób na opaskę ;)
pozwólcie że znowu posłużę się filmikiem


Można zawinąć je na noc, lub zrobić rano a do wieczora będziecie miały gotową fryzurę ;D

Ostatnio sposób jaki wam pokarzę to sposób na koszulkę, czyli bierzemy nie potrzebną tam koszulkę która leży wam w szafie i tniemy na kawałki, jest to sposób podobny do tego z chusteczkami także kawałki koszulki mogą być pocięte w paski.
Zawijamy tak samo jak w przypadku chusteczek, nie do samej głowy i zostawiamy na jakiś czas ;)

A później cieszymy się pięknymi lokami na imprezę, randkę, bądź wyjście ze znajomymi ;)

  

9 komentarzy:

  1. "na chusteczkę" nie znałam tego sposobu :) może kiedyś wypróbuję.

    sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam ani jednego sposobu, ten z chusteczką wydaje się być okej :)) !

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz spotykam się z takim sposobem♥♥♥
    Mam takie same włosy jak Ty.
    Zapraszam do siebie, to nie reklama tylko zaproszenie
    http://do-wyboru-do-koloru-projekty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm, sposoby super, ale ja wolę proste włosy :)
    renia-zarowa.blogspot.com
    Zapraszam w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Very interesting article, I really enjoyed every article of this blog, and I learned a lot from here. Thank you for sharing with us. Visit my Blog Dofollow Auto Approve: blackhat web traffic, free backlink, etc. http://backlinkpr1.co.vu .

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę kiedyś spróbować 2 ;)

    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/05/sun.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zazwyczaj zawijam na chusteczki, efekt na moich włosach wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydatne, ale chyba najprostszym sposobem jest lokówka ;D

    Zapraszam, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj lub skomentuj ;)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice post my dear,you have a great blog.

    I'm following you,hope you'll do the same
    Kisses,http://missdelicious94.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń