Zarabiaj przez internet

środa, 11 czerwca 2014

Nadchodzą wakacje ;D

Witaaajcie.. ohh dawno mnie tu nie było ;o
Ale to nie znaczy że opuściłam to miejsce ;D

Wakacje się zbliżają pewnie już macie pewne plany ;D ja wybieram się na Woodstock oraz nad może ;3
Teraz mamy taką małą namiastkę można, jeździmy nad wodę, już się trochę opaliłam z czego jestem zadowolona, może w końcu spełni się moje marzenie "na czekoladkę" ;D


Żyć nie umierać ;D


Za to misiek pochłania książkę ;)

Bardzo lubię to miejsce, ale musieli chyba spuścić wodę w jeziorze bo tak trochę jej mniej było ;o 

                                 ___________________________________________

Z racji tego że bikini już się zakłada a niektóre z was narzekają na swoje fałdki polecam ćwiczenia z Mel B
Daje babka wycisk no ale wiadomo bez wycisku brak efektu ;3 Bardzo fajnie się z nią ćwiczy także korzystając z wolnego czasu można go trochę poświęcić ;)

ja osobiście robię brzusio, ale zamierzam jeszcze dołączyć pośladki ;)



Życzę powodzenia i udanych wakacji ;D

1 komentarz:

  1. Cały czas odliczam dni do wakacji *_*
    co powiesz na wspólną obserwacje? odpowiedź u mnie
    Livka-Livs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń