Zarabiaj przez internet

wtorek, 8 lipca 2014

Witajcie kochani !

Wybaczcie że tak rzadko piszę ;p

Niedawno wróciłam do dawnego koloru, znów jestem ruda ;D
Kupiłam sobie farbę z Garnier . Miedziany blond


Jestem zadowolona z efektu a efekt rozjaśniania nie zniszczył tak moich włosów jak się tego spodziewałam. ;)

___________________________________________

Wakacje są, jakieś plany ?
Ja już odliczam do wyjazdu, jeszcze 18 dni ;D najpierw Woodstock a później nad morze do Władysławowa ;)
nie mogę się doczekać ;33



10 komentarzy:

  1. Moja ciocia farbuje swoje włosy na ten kolor i nie zauważyłam, żeby jakoś specjalnie niszczyła ta farba jej włosy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama bym z checią pojechała na Woodstock :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcialam pofarbowac koncowki i mi zaraz zeszlo XD



    renia-zarowa.blogspot.com <- Nowy post

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zazdroszczę, że będziesz na woodzie :) Ja byłam raz, w 2012 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie rude kolorki :)) ja kiedyś się kochałam w czerwieni, ale teraz szkoda mi włosów na farbowanie, choć szczerze mówiąc mam 22 lata, a już zaczynam siwieć, więc zapewne wkrótce będę zmuszona do farbowania :) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądasz! :) I kolorem w sam raz na wakacje - taki ciepły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolor - uzyskuję podobny przy pomocy henny. :-)

    Baw się dobrze na Woodstocku i nad morzem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już kiedyś rozjaśniałam włosy właśnie dla takiego rudego koloru:) ale niestety nie wyszłam na tym najlepiej;(
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. great blog<3
    Maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń