Zarabiaj przez internet

piątek, 26 września 2014

Wyzysk w polsce ;/

Każdy z was często zapewne chodzi na zakupy do Carrefour ja miałam "przyjemność" pracować tam w mojej okolicy, i powiem wam że nie polecam , wykorzystują młodych ludzi jak tylko potrafią i zbierasz ochrzan za każdym razem ( nie ważne że robisz to dobrze czy źle ) nie wiem jak można być tak wrednym człowiekiem. Teraz żeby młodzież znalazła pracę musi być albo niepełnosprawny albo robić na czarno ( no jest nie zbyt dobrą opcją )  no cóż takie życie, Nawet urząd pracy czasami nic wam nie da.
Marze w końcu o skończeniu kursów fryzjerskich, wtedy nie będę miała problemu z robotą, fryzjerek potrzebują wszędzie a robota ta to moja pasja.

Apropo fryzjerstwa, ostatnio na kursach na spontanie zrobiłam sobie boskie ombre <3 ;D


Jutro do szkoły, boska matematyka <3 jak ja jej nienawidzę ;D
Muszę wymyślić jakiś ciekawy temat na następny post bo trochę przynudzam xD Jakieś propozycje ?ogarnę coś, mam caaaaały dzień ;o

3majcie się ;*

2 komentarze:

  1. You're so pretty. Amazing post & would you like
    to follow each other ?

    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne ombre <3
    Nie przejmuj sie, plusem jest to, ze bedziesz pracowac a przy tym bedzie Ci sprawialo to radosc ;)

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń