Zarabiaj przez internet

poniedziałek, 2 lutego 2015

Mamy ferie !

Hej kochani :) i jak mija wam pierwszy dzień ferii ? Ja jadę dzisiaj to mojego ukochanego, szykuję dla mnie prezent i nie mogę się doczekać aż go zobaczę ;D Miałam napisać o Marlilynie ale to jeszcze może poczekać ;p Pamiętajcie ! zapraszam na mojego drugiego bloga o Japonii, była tam również bardzo długa przerwa ale w tym tygodniu na pewno pojawi się kolejny post ;3

Ostatnio trafiłam na stronę społecznościową http://gifyo.com/Honamii/ macie też ? szkoda że gifów nie da się wstawiać na Facebooka, bardzo fajna sprawa xD uzależniające nawet bym powiedziała ;D

Właaaśnie a jak sylwester ? wiem że już trochę czasu minęło ale pochwalcie się swoimi przeżyciami :)
Ja byłam na domówce u mojego, było bardzo wesoło, dużo ludzi.. alee zamiast fajerwerek  mieliśmy duuże ognisko na dwa metry, po prostu spaliliśmy stary rok ;D miło wspominam ten dzień.
No nic czas iść coś ze sobą zrobić żebym mogła wyjść do ludzi i w między czasie poszukam weny na kolejny post, bardziej ciekawszy ;p
Także bawcie się ostrożnie i do zobaczenia ;D

poniedziałkowy poranek..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz