Zarabiaj przez internet

niedziela, 1 lutego 2015

Nowy album Marilyna Mansona.

No czeeeść wam ;3 Ożywiłam mój drugi blog o Japonii to czas ożywić i ten ;)
Komputer w miarę działa także można szaleć ( niestety bez gier :( )
Wczoraj i dzisiaj byłam w szkole, tak bardzo nudno.. Teraz w tygodniu będę czekać na telefon ponieważ złożyłam CV w sklepie z alkoholami, będzie rozmowa ale ciekawe czy praca ;p

Dzisiaj chciałabym podzielić się z wami moimi odczuciami na temat nowego albumu mojego wspaniałego Marilyna Mansona, ostatnio udało mi się złapać większość jego piosenek z nowego albumu 'The pale emperor', niestety nie wszystkie wyszły na youtube także musiałam poszukać na jednej ze stron z mp3, przesłuchałam prawię wszystkie i powiem wam że się rozpływam, to co stworzył to jest to co lubię najbardziej ! W następnym poście postaram się opisać więcej o moich emocjach gdy tylko uda mi się przesłuchać cały album.



Kończę mój skromny post jedną z najlepszych  piosenek jego albumu i czekajcie na dalszą część :)




1 komentarz:

  1. Osobiście nie słucham za bardzo jego twórczości, ale piosenka jest całkiem w porządku :) Sama wiem jakie to niesamowite uczucie gdy można przesłuchać nowy album ulubionego zespołu, jeszcze jak się wyczekiwało premiery, zapewnione zajęcie na wszystkie wolne chwile w najbliższym czasie xD
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń