Zarabiaj przez internet

czwartek, 12 lutego 2015

Tłusty czwartek.

No witajcie, dzisiaj tłusty czwartek, ludzie w sklepach o pączki się zabijają jak zwykle, a wy ile zjedliście ?

Przez ostatni tydzień byłam u chłopaka, przyjechał ich kuzyn z Norwegii ze swoją nową dziewczyną, alkohol lał się codziennie do tego doszły podwójne urodziny, właśnie tego ich kuzyna oraz teścia. Jak zwykle na stolę pełno jedzenia i wódki, a co jest najgorsze zamiast umierać na kaca to umierałam z przeziębienia, można by rzec że przeziębienie to nic takiego, katar kaszel ale żyć możesz, ale tym razem przegiął ;o dalej się leczę no ale jest już lepiej.
Jutro jakiś trip z moim, cały czas siedzimy w domu także w końcu trzeba by się gdzieś ruszyć ;)
Hmm jutro piątek 13, ktoś jest przesądny ? ja akurat nie, ale nie lubię jednak gdy czarny kot przebiega mi drogę -.- .. W sumie kiedyś jechaliśmy  na koncert do pewnego pubu, zgubiliśmy się i ze cztery razy czarny kot przebiegł nam przed autem, chyba chciał nam powiedzieć że tutaj nie znajdziemy tego pubu, dzięki kocie ;D
Jutro oczekujcie posta na moim drugim blogu o Japonii, taki przedwczesny post na temat sobotniego dnia się tam pojawi ;)

Cierpię na bark mojego telefonu, zawsze mogłabym wstawić jakieś fajne zdjęcia czy pochwalić się czymś, a tymczasem muszę chodzić ze starym telefonem do którego nie mam nawet kabla USB :( a naprawa mojego kosztuję 300 zł ;oooo boże ja niedorajda ;/ no cóż trzeba wytrzymać, zarobić i naprawić bo tęsknie za nim.
Ale tym czasem coś z kamerki


Miłego wieczoru i smacznych pączków ;D

1 komentarz:

  1. Ja zjadłam w sumie około 4 ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń